När två världar krockar

Du blev arg när jag spräckte ditt fäste
Bubblan du gjorde till mitt näste
En fantasivärld där du härskade fritt
Jag kunde aldrig förstå, varför de inte var mitt


Under många år var jag din slav
Jag gick itu pga alla dina krav
Jag löd minsta vink
Allt för dig, för att du skulle må bra
Jag var din jävla sophink


Men nu är jag fri
Du har ingen makt
Allt du sagt, hela våran pakt
Det har gjort så ont


Idag kan du inte röra mig
Ingenting du gör, kan få mig att vilja ha dig
Du kan inte längre manipulera
eller Kontrollera
Det skrämmer dig att jag är fri


Ingenting av det du sagt 
Det finns inget av värde i det lagt
Det finns ingen relevans
Det finns inte en jävla chans
Att du någonsin kommer komma nära igen


Så tro inte att du kan
Bara för att du var min högra hand
Vi kommer aldrig igen få så starka band


Mitt hjärta är bakom lås och bom
Det skrämmer dig, att jag blivit som dom


//Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0